Uitslag 3e jeugd 2017

De 3e wedstrijd op 14 Juni was een knotsgekke. Waar we wilde vissen, langs de Bosstraat, stond een meter hoog gras en riet. Dus toch maar weer de vijvers langs de Hartweg. Daar aangekomen bleek iemand zijn mobiel kwijt te zijn. Licht paniekerig fietste hij weer naar het startpunt, maar nee hoor ,geen telefoon. Terug bij zijn stek zei hij, kijk daar heb ik water geschept . . . . heeeee , hij dook de kant in en ja hoor, op een plukkie gras en een paar rietjes, 3 cm boven het water lag zijn telefoon. Pffffft. Mazzel dus, maar met de vis was het wat minder. De eerste stek had Dunya haar tuig zodanig in de war dat stekkenzetter Jaap en teller Ronald er hun handen aan vol hadden. Zo vol dat toen Jan floot voor de volgende stek er nog geen nummerpalen stonden en niemand wist waar hij of zij moest staan. Maar goed, ook dat werd weer opgelost. Alleen de 2e stek was het ook matig met de vis. Toen gingen we de laatste stek in de 2 bochten vissen, en daar leek wel of alle vis zich daar verzameld had . Iedereen begon te vangen als een malle, overvolle emmers en toen Ronald uitgleed en een emmer omver kegelde moest hij heel snel zijn om al die vis weer te pakken en in de emmer te krijgen. Het lukte gelukkig en de emmer bleek later de volste te zijn. We waren met 17 kids, de uitslag :

1e Naomi v Noort 67 pt 6e Lars v/d Aar 47 pt
2e Julia Koopman 59 pt 7e Xavi v Noort 45 pt